• Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω

    Ξεχάστε με στη θάλασσα.....

    GAIVOTAS

    Να’ μουν πουλί θαλασσινό
    να ‘ρχόμουνα όπου είσαι…


    Choose your language
    to translate

    Πάνω από τις πατημασιές που αφήνουν οι οπλές των αλόγων

    καθώς οι άνθρωποι έφιπποι καλπάζουν

    ακολουθώντας τα τύμπανα της παραφροσύνης

    θα σκορπίζω τις στιγμές μας αγάπη μου σβήνοντας έτσι

    -αν και με πόνο- τα ίχνη από το μάταιο τούτο σπαραγμό.

    Για τους μακρινούς απόγονούς μας,

    όταν από ανάγκη κάποτε θα θελήσουν να μας πάρουν το κατόπι….

    μη και ματώσουν σε τούτους τους θρυμματισμένους καιρούς που αγαπηθήκαμε….

    Β.Π

  • free counters

    ΕΦΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ efigeo63@gmail.com

  • Blog Stats

    • 806,735 hits
  • Στον καθρέφτη του νερού Δυσπιστείς Την ίδια σου την όψη

  • ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ

  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…

  • Μπορεί αυτός ο κόσμος να είναι ένα λάθος αλλά οι κερασιές ανθίζουν

  • ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ – SOS 1056

  • Αγέραστες οι δίνες. Ο κύκλος αγέραστος σαν πνεύμα που περιφέρει τα ρόδια του από γενιά σε γενιά, αφήνοντας σαν χνάρι, το πουκάμισό του φιδιού, να περπατήσει ο απόγονος, να ξεγελάσει το Μινώταυρο και να αγκαλιάσει το φως και σένα!!!

  • WWF

  • Συγκεντρώνω τους πόθους μας, έτσι έξω από τους προμαχώνες έχω την πολιτεία μας στην καρδιά και έναν αόρατο στρατό με άρματα και άλογα βάζω στα δικά σου χέρια

  • Αρχείο

  • XAMOΓΕΛΑΣΤΕ

  • Πήγαινε στην παραλία σκύψε στη θάλασσα … ξεκίνα να μετράς τις σταγόνες του νερού.... Τόσο πολύ σ’αγαπώ!!!

  • Γ.ΡΟϊΛΟΣ 1867-1928

    Γ.ΡΟϊΛΟΣ 1867-1928 Οι ποιητές (π. 1919)

    Το DNA του Ποιητή

    Μίνα Παπανικολάου

    “Στα βιβλία της ζωής, που δεν γράφτηκαν ακόμα, στο αίμα των Ποιητών που θα ρέει πάντα ταγμένο στην Ουτοπία, στο θάνατο που νικήθηκε από το δάκρυ της αγάπης, στα παλάτια που χτίσαμε, αποκλείοντας τα σκοτάδια, στο Φως, Νυν και Αεί”
     
  • Κικλήσκω μέγαν, αγνόν, εράσμιον, ηδύν έρωτα, τοξαλκή, πτερόεντα, πυρίδρομον, εύδρομον ορμή, συμπαίζοντα θεοίς ηδέ θνητοίς ανθρώποις, ευπάλαμον, διφνή, πάντων κληίδας έχοντας

  • SYNC BLOGS

  • γλάροςΠου ακούμπησες τα λευκά σου φτερά και έγιναν γκρίζα; ρώτησε τον γλάρο μια πεταλούδα. - Πέρασα από την σκέψη ενός πικραμένου... ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

  • Σώπασε…
    ένα σκυλί αλυχτάει μέσα στη νύχτα..
    Σώπασε…
    ένας κάδος απορριμμάτων
    λεηλατείται στα μουλωχτά έξω από την πόρτα μας.
    Σώπασε....
    Ένα κλάμα παιδιού σέρνεται στο δρόμο σα φίδι.
    Σώπασε…
    Δεν έχω πια λέξεις.
    Τις σκόρπισα όλες σε μικρές-μικρές φλογίτσες
    και περιμένω, βουβά να με αγκαλιάσεις απόψε…..
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΝΕR' S TATTOO

    ΝΕΡΑΪΔΑ ΜΟΥ

    Kοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω σε χίλιες παραμυθιένες λίμνες....

    μα πάντα μια η νεράϊδα....

    ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!!

  • ''Άς χαρίσουμε στην λογική αλήτικες φτερούγες''

    Π.Ελυάρ

    Kι΄αμα πηδάω κάθε νύχτα

    από την κορυφή της λύπης μου δεν είναι απο συνήθεια ειναι γιατί η αλήθεια, κύριοι, προϋποθέτει ύψος.

    Γ.Στίγκας

    ΤΟ ΦΕΥΓΙΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΡΓΟΥ

    Μου μοιάζουνε οι πελαργοί

    σαν την ψυχή του ποιητή

    που και να θέλει δεν μπορεί

    στον τόπο του να μένει...

  • το πρώτο μου βραβείο

    ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΥ BLOG http://www.sync.gr/takis012/

65η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Τη δεύτερη γενιά του A3 Cabriolet αποκαλύπτει η Audi στην 65η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, δίνοντας συνέχεια στην παράδοση που θέλει το γερμανικό μικρομεσαίο να αποκτά έκδοση με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή.Η σημαντική αύξηση των εξωτερικών του αμαξώματος και ειδικότερα του μήκους ξεχωρίζει ανάμεσα στις προδιαγραφές της δεύτερης γενιάς του Audi A3 Cabriolet.

Το συνολικό μήκος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 18 εκατοστά, φτάνοντας πλέον τα 4,42 μέτρα και δίνοντας την ευκαιρία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου να αποκτήσει την απαιτούμενη ευρυχωρία αλλά και στον χώρο αποσκευών να αυξήσει το όγκο του κατά 60 λίτρα.Παρά την αύξηση των διαστάσεων, το βάρος περιορίστηκε κατά 50 κιλά γεγονός που σε συνδυασμό με τους αποδοτικότερους κινητήρες βενζίνης και diesel έχει περιορίσει σημαντικά τόσο την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Αναλυτικότερα, το μικρομεσαίο Audi εφοδιάζεται με του γνώριμους TFSI κινητήρες βενζίνης των 1,4 και 1,8 λίτρων με ισχύ 140 και τους 180 ίππων αντιστοίχως.

Δύο είναι και οι κινητήρες που απαρτίζουν την πετρελαιοκίνητη γκάμα του αυτοκινήτου, με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων να αποδίδει 110 ίππους και τον δίλιτρο TDI να φτάνει τους 150 ίππους.

Ξεχωριστή θέση στην γκάμα του νέου A3 Cabriolet διεκδικεί η αποκλειστικά τετρακίνητη έκδοση S3, η οποία εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας δύο λίτρων και απόδοσης 300 ίππων.

Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου στη γερμανική αγορά θα ξεκινήσουν πριν το τέλος του έτους, με τιμή εκκίνησης για την έκδοση βενζίνης των 1,4 λίτρων τα 31.700 ευρώ.

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών από τη γέννηση του Αudi Sport quattro, η γερμανική φίρμα φέρνει στην 65η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ένα υβριδικό πρωτότυπο 700 ίππων.

Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για να συνδέσει κανείς το υβριδικό Audi Sport quattro concept του 2013 με το βαμμένο στα χρώματα του πολέμου Sport quattro του W.Rohrl, του S.Blomgvist και της M.Mouton, έστω και αν δεν λείπουν εκείνα τα στοιχεία που δηλώνουν ότι έχεις να κάνεις με ένα απολύτως σύγχρονο τετράτροχο.

Εμπνευσμένο από το ένδοξο αγωνιστικό του παρελθόν αλλά με τους μπροστινούς τροχούς του στραμμένους προς το μέλλον, το Audi Sport quattro concept εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο.

Η συνδυαστική του απόδοση φτάνει τους 700 ίππους και τα 800 Nm ροπής, καθώς ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 4,0 λίτρων καλείται να συνεργαστεί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 kW.

Αντλώντας την απαραίτητη ενέργεια από τις υδρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου, το Audi Sport quattro concept μεταμορφώνεται σε ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο τετράτροχο με αυτονομία 50 χιλιομέτρων και μηδενικές εκπομπές ρύπων (EV Mode).

Οι επιδόσεις που υπόσχεται η σύγχρονη εκδοχή του Audi quattro -τα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα- επιτυγχάνονται με τη συνδυαστική ισχύ των 800 ίππων σε πλήρη… ανάπτυξη και το Driving Mode στη θέση Sport.

Παρά τα εντυπωσιακά νούμερα των επιδόσεων, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου του Audi Sport quattro concept δεν ξεπερνά τα 2,5 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 59 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Την υπογραφή του σχεδιαστικού οίκου Giugiaro, ο οποίος ανήκει στον όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών VW, φέρει το εντυπωσιακό nanuk quattro concept.

Παρά το γεγονός ότι το φουτουριστικό πρωτότυπο της Audi επιχειρεί να υιοθετήσει τα χαρακτηριστικά ενός crossover, οι τεχνικές του προδιαγραφές παραπέμπουν σε υπερ-αυτοκίνητο.

Συγκεκριμένα, το nanuk quattro concept εφοδιάζεται με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V10 κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 5,0 λίτρων, η απόδοση του οποίου αγγίζει τους 544 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής.

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη βοήθεια ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης και του αναβαθμισμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ενώ χάρη στην αερανάρτηση ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να μεταβάλλει, κατά 10 χιλιοστά, την απόσταση που χωρίζει το αμάξωμα από το έδαφος.

Τις εξωτικές προδιαγραφές του πρωτότυπου Audi συμπληρώνουν οι ανθρακονημάτινοι δίσκοι του συστήματος πέδησης, καθώς και η τετραδιεύθυνση.

Με μήκος 4,54 μέτρων και βάρος που δεν ξεπερνά τα 1.900 κιλά nanuk quattro concept επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 305 χλμ./ώρα.

Ανανεωμένη επιστρέφει και η κορυφαία μπερλίνα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο λόγος για το μήκους 5,14 μέτρων Α8, που διακρίνεται για την τεχνολογία Matrix LED των φωτιστικών σωμάτων-προβολέων, τα νέα σύστημα υποβοήθησης του οδηγού καθώς την πληρότητα της γκάμας των εκδόσεών του.

Ανάμεσα στις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης ή πετρελαίου, ξεχωρίζει το A8 Hybrid που συνδυάζει ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτερ βενζίνης 2,0 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας 245 ίππους, καθώς και το S8 με τον οκτακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων και απόδοσης 520 ίππων.

Γ.Α

auto.in.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: