• Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω

    Ξεχάστε με στη θάλασσα.....

    GAIVOTAS

    Να’ μουν πουλί θαλασσινό
    να ‘ρχόμουνα όπου είσαι…


    Choose your language
    to translate

    Πάνω από τις πατημασιές που αφήνουν οι οπλές των αλόγων

    καθώς οι άνθρωποι έφιπποι καλπάζουν

    ακολουθώντας τα τύμπανα της παραφροσύνης

    θα σκορπίζω τις στιγμές μας αγάπη μου σβήνοντας έτσι

    -αν και με πόνο- τα ίχνη από το μάταιο τούτο σπαραγμό.

    Για τους μακρινούς απόγονούς μας,

    όταν από ανάγκη κάποτε θα θελήσουν να μας πάρουν το κατόπι….

    μη και ματώσουν σε τούτους τους θρυμματισμένους καιρούς που αγαπηθήκαμε….

    Β.Π

  • free counters

    ΕΦΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ efigeo63@gmail.com

  • Blog Stats

    • 792,936 hits
  • Στον καθρέφτη του νερού Δυσπιστείς Την ίδια σου την όψη

  • ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ

  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…

  • Μπορεί αυτός ο κόσμος να είναι ένα λάθος αλλά οι κερασιές ανθίζουν

  • ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ – SOS 1056

  • Αγέραστες οι δίνες. Ο κύκλος αγέραστος σαν πνεύμα που περιφέρει τα ρόδια του από γενιά σε γενιά, αφήνοντας σαν χνάρι, το πουκάμισό του φιδιού, να περπατήσει ο απόγονος, να ξεγελάσει το Μινώταυρο και να αγκαλιάσει το φως και σένα!!!

  • WWF

  • Συγκεντρώνω τους πόθους μας, έτσι έξω από τους προμαχώνες έχω την πολιτεία μας στην καρδιά και έναν αόρατο στρατό με άρματα και άλογα βάζω στα δικά σου χέρια

  • Αρχείο

  • XAMOΓΕΛΑΣΤΕ

  • Πήγαινε στην παραλία σκύψε στη θάλασσα … ξεκίνα να μετράς τις σταγόνες του νερού.... Τόσο πολύ σ’αγαπώ!!!

  • Γ.ΡΟϊΛΟΣ 1867-1928

    Γ.ΡΟϊΛΟΣ 1867-1928 Οι ποιητές (π. 1919)

    Το DNA του Ποιητή

    Μίνα Παπανικολάου

    “Στα βιβλία της ζωής, που δεν γράφτηκαν ακόμα, στο αίμα των Ποιητών που θα ρέει πάντα ταγμένο στην Ουτοπία, στο θάνατο που νικήθηκε από το δάκρυ της αγάπης, στα παλάτια που χτίσαμε, αποκλείοντας τα σκοτάδια, στο Φως, Νυν και Αεί”
     
  • Κικλήσκω μέγαν, αγνόν, εράσμιον, ηδύν έρωτα, τοξαλκή, πτερόεντα, πυρίδρομον, εύδρομον ορμή, συμπαίζοντα θεοίς ηδέ θνητοίς ανθρώποις, ευπάλαμον, διφνή, πάντων κληίδας έχοντας

  • SYNC BLOGS

  • γλάροςΠου ακούμπησες τα λευκά σου φτερά και έγιναν γκρίζα; ρώτησε τον γλάρο μια πεταλούδα. - Πέρασα από την σκέψη ενός πικραμένου... ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

  • Σώπασε…
    ένα σκυλί αλυχτάει μέσα στη νύχτα..
    Σώπασε…
    ένας κάδος απορριμμάτων
    λεηλατείται στα μουλωχτά έξω από την πόρτα μας.
    Σώπασε....
    Ένα κλάμα παιδιού σέρνεται στο δρόμο σα φίδι.
    Σώπασε…
    Δεν έχω πια λέξεις.
    Τις σκόρπισα όλες σε μικρές-μικρές φλογίτσες
    και περιμένω, βουβά να με αγκαλιάσεις απόψε…..
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΝΕR' S TATTOO

    ΝΕΡΑΪΔΑ ΜΟΥ

    Kοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω σε χίλιες παραμυθιένες λίμνες....

    μα πάντα μια η νεράϊδα....

    ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!!

  • ''Άς χαρίσουμε στην λογική αλήτικες φτερούγες''

    Π.Ελυάρ

    Kι΄αμα πηδάω κάθε νύχτα

    από την κορυφή της λύπης μου δεν είναι απο συνήθεια ειναι γιατί η αλήθεια, κύριοι, προϋποθέτει ύψος.

    Γ.Στίγκας

    ΤΟ ΦΕΥΓΙΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΡΓΟΥ

    Μου μοιάζουνε οι πελαργοί

    σαν την ψυχή του ποιητή

    που και να θέλει δεν μπορεί

    στον τόπο του να μένει...

  • το πρώτο μου βραβείο

    ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΥ BLOG http://www.sync.gr/takis012/

Αφιέρωμα στον Ρέι Τσαρλς

«Γεννήθηκα με τη μουσική μέσα μου. Αυτή είναι η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω…», έλεγε ο Ρέι Τσαρλς, βραβευμένος με 17 βραβεία Γκράμι, πολλές διακρίσεις από αρχηγούς κρατών, ένα αστέρι στην περίφημη λεωφόρο της Δόξας του Χόλυγουντ, μια πλατεία με το όνομά του, δεύτερος στη λίστα με τους 100 μεγαλύτερους τραγουδιστές όλων των εποχών του περιοδικού Rolling Stone.

Τσαρλς, Ρέι (Ray Charles, Όλμπανι, Τζόρτζια 1930 – Λος Άντζελες, Καλιφόρνια 2004). Καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Αφροαμερικανού πιανίστα, τραγουδιστή και συνθέτη Ρέι Τσαρλς Ρόμπινσον (Ray Charles Robinshon). Μεγάλωσε στο Γκρίνβιλ της Φλόριντα και άρχισε να παίζει πιάνο σε ηλικία 3 ετών.

Όταν στα 6 του έχασε εντελώς την όρασή του από γλαύκωμα, πήγε σε ειδικό σχολείο για τυφλούς, όπου έμαθε να γράφει μουσική με τη μέθοδο Μπράιγ, αλλά και να παίζει σαξόφωνο, κλαρινέτο, τρομπέτα και όργανο.

Στα 15 του, ορφανός πλέον, εγκατέλειψε το σχολείο για να περιπλανηθεί στον αμερικανικό Νότο ως περιοδεύων μουσικός, επηρεασμένος από το στυλ του Νατ Κινγκ Κόουλ και του Τσαρλς Μπράουν.

Παράλληλα, ο Τ. ξεκίνησε να ηχογραφεί σε διάφορες μικρές εταιρείες και το 1951 είχε την πρώτη του επιτυχία με το τραγούδι «Baby, Let Me Hold Your Hand».

Ωστόσο, μόνο αφότου υπέγραψε συμβόλαιο, το 1952, με την εταιρεία Atlantic Records (στην οποία βρισκόταν η αφρόκρεμα της αφροαμερικανικής μουσικής), κατόρθωσε να διαμορφώσει το εντελώς προσωπικό του ύφος και να καθιερωθεί με μια σειρά από μεγάλες επιτυχίες, όπως τα τραγούδια «Mess Around», «Ι’ve Got A Woman», «Drown In My Own Tears», «Hallelujah I Love Her So», «Lonely Avenue», «The Right Time» Και «What’d I Say pt. 1 & 2».

Το 1959, όμως, η εταιρεία ABC Records (κολοσσός της βιομηχανίας του θεάματος) έκανε στον Τ. μια προσφορά μοναδική για την εποχή (50.000 δολάρια προκαταβολή και τον απόλυτο έλεγχο των ηχογραφήσεών του), την οποία και αποδέχτηκε, με αποτέλεσμα να αυξήσει ακόμα περισσότερο τη δημοτικότητά του με τραγούδια όπως τα «Georgia On My Mind», «Hit The Road Jack» και «I Can’t Stop Loving You».

Εκείνη την εποχή ηχογράφησε και τα σημαντικότερα άλμπουμ της καριέρας του, όπως τα αριστουργηματικά Modern Sounds In Country & Western Music Vol. 1 & 2 (1962), Genius + Soul = Jazz (1960), Ray Charles and Betty Carter (1961), Sweet & Sour Tears (1964) κ.ά.

Από τα μέσα της δεκαετίας του 1960 μέχρι τον θάνατό του από καρκίνο, ο Τ., αν και αντιμετώπισε προβλήματα στην προσωπική του ζωή (ναρκωτικά, διαζύγια κλπ.), δεν σταμάτησε να ηχογραφεί, να περιοδεύει και να εμφανίζεται στον κινηματογράφο, όπως για παράδειγμα στην ταινία Οι ατσίδες με τα μπλε (Blues Brothers, 1980).

Η τελευταία του ζωντανή εμφάνιση έγινε τον Μάιο του 2003 στο Λος Άντζελες, ενώ το τελευταίο άλμπουμ που ηχογράφησε (Genius Loves Company) περιείχε ντουέτα του με τους Μπι Μπι Κινγκ, Γουίλι Νέλσον, Τζέιμς Τέιλορ κ.ά. Στην καριέρα του κέρδισε συνολικά 12 βραβεία Γκράμι.

Ένας από τους ιδιοφυείς πρωτοπόρους της αφροαμερικανικής μουσικής, ο Τ. δανείστηκε στοιχεία από τα μπλουζ, τα γκόσπελ, την τζαζ, αλλά και την κάντρι μουσική και δημιούργησε το είδος που ονομάστηκε σόουλ, επηρεάζοντας ταυτόχρονα, με τη χαρακτηριστική ερμηνεία του, λευκούς τραγουδιστές όπως οι Έρικ Μπάρντον, Βαν Μόρισον, Τζο Κόκερ κ.ά.

Η ζωή του γυρίστηκε σε ταινία με πρωταγωνιστή τον Τζέιμι Φοξ, το 2004.

http://www.ygeiaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=52818:tsarls_rei

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: