• Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω

    Ξεχάστε με στη θάλασσα.....

    GAIVOTAS

    Να’ μουν πουλί θαλασσινό
    να ‘ρχόμουνα όπου είσαι…


    Choose your language
    to translate

    Πάνω από τις πατημασιές που αφήνουν οι οπλές των αλόγων

    καθώς οι άνθρωποι έφιπποι καλπάζουν

    ακολουθώντας τα τύμπανα της παραφροσύνης

    θα σκορπίζω τις στιγμές μας αγάπη μου σβήνοντας έτσι

    -αν και με πόνο- τα ίχνη από το μάταιο τούτο σπαραγμό.

    Για τους μακρινούς απόγονούς μας,

    όταν από ανάγκη κάποτε θα θελήσουν να μας πάρουν το κατόπι….

    μη και ματώσουν σε τούτους τους θρυμματισμένους καιρούς που αγαπηθήκαμε….

    Β.Π

  • free counters

    ΕΦΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ efigeo63@gmail.com

  • Blog Stats

    • 801,418 hits
  • Στον καθρέφτη του νερού Δυσπιστείς Την ίδια σου την όψη

  • ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ

  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…

  • Μπορεί αυτός ο κόσμος να είναι ένα λάθος αλλά οι κερασιές ανθίζουν

  • ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ – SOS 1056

  • Αγέραστες οι δίνες. Ο κύκλος αγέραστος σαν πνεύμα που περιφέρει τα ρόδια του από γενιά σε γενιά, αφήνοντας σαν χνάρι, το πουκάμισό του φιδιού, να περπατήσει ο απόγονος, να ξεγελάσει το Μινώταυρο και να αγκαλιάσει το φως και σένα!!!

  • WWF

  • Συγκεντρώνω τους πόθους μας, έτσι έξω από τους προμαχώνες έχω την πολιτεία μας στην καρδιά και έναν αόρατο στρατό με άρματα και άλογα βάζω στα δικά σου χέρια

  • Αρχείο

  • XAMOΓΕΛΑΣΤΕ

  • Πήγαινε στην παραλία σκύψε στη θάλασσα … ξεκίνα να μετράς τις σταγόνες του νερού.... Τόσο πολύ σ’αγαπώ!!!

  • Γ.ΡΟϊΛΟΣ 1867-1928

    Γ.ΡΟϊΛΟΣ 1867-1928 Οι ποιητές (π. 1919)

    Το DNA του Ποιητή

    Μίνα Παπανικολάου

    “Στα βιβλία της ζωής, που δεν γράφτηκαν ακόμα, στο αίμα των Ποιητών που θα ρέει πάντα ταγμένο στην Ουτοπία, στο θάνατο που νικήθηκε από το δάκρυ της αγάπης, στα παλάτια που χτίσαμε, αποκλείοντας τα σκοτάδια, στο Φως, Νυν και Αεί”
     
  • Κικλήσκω μέγαν, αγνόν, εράσμιον, ηδύν έρωτα, τοξαλκή, πτερόεντα, πυρίδρομον, εύδρομον ορμή, συμπαίζοντα θεοίς ηδέ θνητοίς ανθρώποις, ευπάλαμον, διφνή, πάντων κληίδας έχοντας

  • SYNC BLOGS

  • γλάροςΠου ακούμπησες τα λευκά σου φτερά και έγιναν γκρίζα; ρώτησε τον γλάρο μια πεταλούδα. - Πέρασα από την σκέψη ενός πικραμένου... ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

  • Σώπασε…
    ένα σκυλί αλυχτάει μέσα στη νύχτα..
    Σώπασε…
    ένας κάδος απορριμμάτων
    λεηλατείται στα μουλωχτά έξω από την πόρτα μας.
    Σώπασε....
    Ένα κλάμα παιδιού σέρνεται στο δρόμο σα φίδι.
    Σώπασε…
    Δεν έχω πια λέξεις.
    Τις σκόρπισα όλες σε μικρές-μικρές φλογίτσες
    και περιμένω, βουβά να με αγκαλιάσεις απόψε…..
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΝΕR' S TATTOO

    ΝΕΡΑΪΔΑ ΜΟΥ

    Kοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω σε χίλιες παραμυθιένες λίμνες....

    μα πάντα μια η νεράϊδα....

    ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!!

  • ''Άς χαρίσουμε στην λογική αλήτικες φτερούγες''

    Π.Ελυάρ

    Kι΄αμα πηδάω κάθε νύχτα

    από την κορυφή της λύπης μου δεν είναι απο συνήθεια ειναι γιατί η αλήθεια, κύριοι, προϋποθέτει ύψος.

    Γ.Στίγκας

    ΤΟ ΦΕΥΓΙΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΡΓΟΥ

    Μου μοιάζουνε οι πελαργοί

    σαν την ψυχή του ποιητή

    που και να θέλει δεν μπορεί

    στον τόπο του να μένει...

  • το πρώτο μου βραβείο

    ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΥ BLOG http://www.sync.gr/takis012/

Ιππότης της Λεγεώνας της Τιμής ο Αλέκος Φασιανός

Η φιλόλογος μητέρα του ζωγράφου Αλέκου Φασιανού έπαιξε σημαίνοντα ρόλο στην βαθιά καλλιέργειά του, μέρος της οποίας υπήρξε η στροφή του προς την γαλλική φιλολογία και κουλτούρα. Αργότερα, έχοντας ζήσει 35 ολόκληρα χρόνια στην Γαλλία, ο Φασιανός κάποια στιγμή δικαιωματικά χρησιμοποίησε την περίφημη ρήση του Αλμπέρ Καμύ «η πατρίδα μου είναι η γαλλική γλώσσα». Είχε μάλιστα φιλοτεχνήσει την αφίσα του Καμύ σε μια έκθεση για τον Γάλλο ποιητή που είχε φιλοξενηθεί στο Γαλλικό Ινστιτούτο της Αθήνας.

Όλα τα παραπάνω μα και πολλά άλλα σχετικά με την ζωή και το έργο του Ελληνα εικαστικού, θύμισε το βράδυ της Τετάρτης στο κοινό της Γαλλικής Πρεσβείας ο Γάλλος πρέσβης στην Αθήνα κ. Ζαν Λου Κυν Ντελφόρζ, με αφορμή τα διάσημα του Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής που έδωσε στον Αλέκο Φασιανό.
 
D39DC52BA40173001C16EA45560B4D19Ο κ. Κυν Ντερφόρζ μετέφερε το κοινό της κατάμεστης αίθουσας της πρεσβείας στην εποχή που ο Αλέκος Φασιανός, ενώ ήταν μικρό παιδί ακόμα, μεγάλωνε ανάμεσα σε αρχαία αγάλματα κομμένα από το μπούστο και κάτω. Εικόνες της παιδικής ηλικίας που αργότερα θα μεταφέρονταν στα έργα του διάσημου ζωγράφου ο οποίος άλλωστε γεννήθηκε κοντά στην Ακρόπολη ,στο μικρό εκκλησάκι του Αγίου Παύλου, όπου ιερέας ήταν ο παππούς του.
Ο Φασιανός ξεκίνησε σπουδάζοντας μουσική και λίγοι ίσως να θυμούνται ότι έπαιζε βιολί. Μαθητές του μουσικού πατέρα του ήταν ο Μάνος Χατζιδάκις και ο Μίκης Θεοδωράκης. Στο Παρίσι ο Αλ. Φασιανός πήγε το 1960. Σπούδασε λιθογραφία στη Σχολή Καλών Τεχνών και ασχολήθηκε επισταμένα με την εικονογράφηση της ποίησης του Λακαριέρ, του Βαλερί, του Κοκτώ, του Απολινέρ αλλά και του Αραγκόν.
Ακολούθησαν οι εκθέσεις σε όλον τον κόσμο, οι παραγγελίες, η φήμη. Η αναδρομή του πρέσβη κατέληξε στα χρόνια της επιστροφής του Φασιανού στην Ελλάδα όπου ο εικαστικός άρχισε να ασχολείται και με την σκηνογραφία στο θέατρο. «Ο ήλιος διαχέει ένα αιώνιο φως από τον ένα πίνακα του Φασιανού στον άλλο» είπε ο κ Κυν Ντελφόρζ καταλήγοντας στο ότι η «Ελλάδα βρίσκεται στην καρδιά του έργου του Φασιανού
Από την πλευρά του, ο εικαστικός, δέχθηκε με μετριοφροσύνη το παράσημο μιλώντας λιτά και περιεκτικά για την σχέση του με την Γαλλία, η οποία πράγματι έχει τις ρίζες της στα παιδικά του χρόνια αφού ο Φασιανός μεγάλωσε σε περιοχή της Αθήνας γεμάτη από δρόμους με ονομασίες Γάλλων. «Οδός Σατοβριάνδου, οδός Φαβιέρου, οδός Βίκτωρος Ουγκό… Εμενα στην οδό Βίκτωρος Ουγκό» είπε χαρακτηριστικά.
Επώνυμοι φίλοι του Αλέκου Φασιανού τον τίμησαν με την παρουσία του. Ανάμεσά τους ο τραγουδιστής Μανώλης Μητσιάς, ο ηθοποιός Ηλίας Λογοθέτης και ο σκηνοθέτης Λάκης Παπαστάθης. Από τον χώρο των εικαστικών, παρούσα ήταν η Καθηγήτρια Ιστορίας της Τέχνης και Διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης κυρία Μαρίνα Λαμπράκη Πλάκα, ο διευθυντής εικαστικού προγράμματος του Ιδρύματος Β & Μ Θεοχαράκη Τάκης Μαυρωτάς, ο ζωγράφος Γιώργος Σταθόπουλος και ο αντιπρόεδρος του Ομίλου Λάτση Βαγγέλης Χρονάς.
Το παρόν έδωσαν επίσης πολλοί φιλότεχνοι και συλλέκτες όπως οι κ.κ. Μάκης Μάτσας, Δήμητρα Φιλίππου, Θανάσης Μιχαηλίδης και Κατερίνα Παναγοπούλου.
P1050388Zωγραφική σε πηλό δική μου (δε θέλω σχόλια )

http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=534041

2 Σχόλια

  1. ΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ.Εαν μια μερα με δεις «γερο»…εαν λερωνομαι οταν τρωω και δεν μπορω να να ντυθω ..εχε υπομονη, θυμησου ποσο καιρο με πηρε για να σου τα μαθω ,,,Εαν οταν μιλαω μαζι σου επαναλαμβανω τα ιδια πραγματα… μην με διακοπτεις,,,ακουσε με,οταν ησουν μικρος καθε μερα σου διαβαζα το ιδιο παραμυθιμεχρι να δε παρει ο υπνος.Οταν δεν θελω να πλυθω μην με μαλωνεις και μην με κανεις να αισθανομαι ντροπη… θυμησου ετρεχα απο πισω σου και εβρισκες δικαιολογιες οταν δεν ηθελες να πλυθεις.Οταν βλεπεις την αγνοια μου στις νεες τεχνολογιες δωσε μου χρονο και μη μεκοιτας ειρωνικα,εγω ειχα ολη την υπομονη να σου μαθω την αλφαβητα,οτα καποιες φορες δεν μπορω να θυμηθω η χανω το συνειρμο των λεξεων…δωσε μου χρονο για να θυμηθω και εαν δεν τα καταφερνω μην θυμωνεις..το πιο σπουδαιο πραγμα δεν ειναι εκεινο που λεω αλλα η αναγκη που εχω να ειμαι μαζι σου και να με ακους.Οταν τα ποδια μου ειναι κουρασμενα και δεν μου επιτρεπουν να βαδισω μην μου συμπεριφερεσαι σαν να ημουν «βαρος»ελα κοντα μου με τα δυνατα σου μπρατσα οπως εκανα εγω οταν ησουν μικρος και εκανες τα πρωτα σου βηματα.Οταν λεω πως θα ηθελα να πεθανω μην θυμωνεις,μια μερα θα καταλαβεις τι ειναι αυτο που με σπρωχνει να το πω.Ποσπαθησε να καταλαβεις πως στην ηλικια μου δεν ζεις επιβιωνεις,Μια μερα θα ανακαλυψεις που παρολα τα λαθη μουπαντοτε ηθελα το καλυτερο για σενα για να σου ανοιξω το δρομο.Αφιερωσε μου λιγο απο το χρονο σου,δωσε μου λιγο απο την υπομονη σου,δωσε μουμια»πλατη»για να ακουμπησω το κεφαλι με τον ιδιο τροπο που το εκανα και γω για σενα.Βοηθησε με να περπατησω,βοηθησε με να τελειωσω τις μερες μου με αγαπη και υπομονη.Σεανταλλαγμα θα σου δωσω ενα χαμογελο και την απεραντη αγαπη που παντα ετρεφα και ειχα για σενα.Σε αγαπω παιδι μου……ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

Σχολιάστε

