• Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω

    Ξεχάστε με στη θάλασσα.....

    GAIVOTAS

    Να’ μουν πουλί θαλασσινό
    να ‘ρχόμουνα όπου είσαι…


    Choose your language
    to translate

    Πάνω από τις πατημασιές που αφήνουν οι οπλές των αλόγων

    καθώς οι άνθρωποι έφιπποι καλπάζουν

    ακολουθώντας τα τύμπανα της παραφροσύνης

    θα σκορπίζω τις στιγμές μας αγάπη μου σβήνοντας έτσι

    -αν και με πόνο- τα ίχνη από το μάταιο τούτο σπαραγμό.

    Για τους μακρινούς απόγονούς μας,

    όταν από ανάγκη κάποτε θα θελήσουν να μας πάρουν το κατόπι….

    μη και ματώσουν σε τούτους τους θρυμματισμένους καιρούς που αγαπηθήκαμε….

    Β.Π

  • free counters

    ΕΦΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ efigeo63@gmail.com

  • Blog Stats

    • 792,466 hits
  • Στον καθρέφτη του νερού Δυσπιστείς Την ίδια σου την όψη

  • ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ

  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…

  • Μπορεί αυτός ο κόσμος να είναι ένα λάθος αλλά οι κερασιές ανθίζουν

  • ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ – SOS 1056

  • Αγέραστες οι δίνες. Ο κύκλος αγέραστος σαν πνεύμα που περιφέρει τα ρόδια του από γενιά σε γενιά, αφήνοντας σαν χνάρι, το πουκάμισό του φιδιού, να περπατήσει ο απόγονος, να ξεγελάσει το Μινώταυρο και να αγκαλιάσει το φως και σένα!!!

  • WWF

  • Συγκεντρώνω τους πόθους μας, έτσι έξω από τους προμαχώνες έχω την πολιτεία μας στην καρδιά και έναν αόρατο στρατό με άρματα και άλογα βάζω στα δικά σου χέρια

  • Αρχείο

  • XAMOΓΕΛΑΣΤΕ

  • Πήγαινε στην παραλία σκύψε στη θάλασσα … ξεκίνα να μετράς τις σταγόνες του νερού.... Τόσο πολύ σ’αγαπώ!!!

  • Γ.ΡΟϊΛΟΣ 1867-1928

    Γ.ΡΟϊΛΟΣ 1867-1928 Οι ποιητές (π. 1919)

    Το DNA του Ποιητή

    Μίνα Παπανικολάου

    “Στα βιβλία της ζωής, που δεν γράφτηκαν ακόμα, στο αίμα των Ποιητών που θα ρέει πάντα ταγμένο στην Ουτοπία, στο θάνατο που νικήθηκε από το δάκρυ της αγάπης, στα παλάτια που χτίσαμε, αποκλείοντας τα σκοτάδια, στο Φως, Νυν και Αεί”
     
  • Κικλήσκω μέγαν, αγνόν, εράσμιον, ηδύν έρωτα, τοξαλκή, πτερόεντα, πυρίδρομον, εύδρομον ορμή, συμπαίζοντα θεοίς ηδέ θνητοίς ανθρώποις, ευπάλαμον, διφνή, πάντων κληίδας έχοντας

  • SYNC BLOGS

  • γλάροςΠου ακούμπησες τα λευκά σου φτερά και έγιναν γκρίζα; ρώτησε τον γλάρο μια πεταλούδα. - Πέρασα από την σκέψη ενός πικραμένου... ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

  • Σώπασε…
    ένα σκυλί αλυχτάει μέσα στη νύχτα..
    Σώπασε…
    ένας κάδος απορριμμάτων
    λεηλατείται στα μουλωχτά έξω από την πόρτα μας.
    Σώπασε....
    Ένα κλάμα παιδιού σέρνεται στο δρόμο σα φίδι.
    Σώπασε…
    Δεν έχω πια λέξεις.
    Τις σκόρπισα όλες σε μικρές-μικρές φλογίτσες
    και περιμένω, βουβά να με αγκαλιάσεις απόψε…..
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΝΕR' S TATTOO

    ΝΕΡΑΪΔΑ ΜΟΥ

    Kοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω σε χίλιες παραμυθιένες λίμνες....

    μα πάντα μια η νεράϊδα....

    ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!!

  • ''Άς χαρίσουμε στην λογική αλήτικες φτερούγες''

    Π.Ελυάρ

    Kι΄αμα πηδάω κάθε νύχτα

    από την κορυφή της λύπης μου δεν είναι απο συνήθεια ειναι γιατί η αλήθεια, κύριοι, προϋποθέτει ύψος.

    Γ.Στίγκας

    ΤΟ ΦΕΥΓΙΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΡΓΟΥ

    Μου μοιάζουνε οι πελαργοί

    σαν την ψυχή του ποιητή

    που και να θέλει δεν μπορεί

    στον τόπο του να μένει...

  • το πρώτο μου βραβείο

    ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΥ BLOG http://www.sync.gr/takis012/

Ο «Λύκος της Wall Street»

Προτού σκάσει η βόμβα της Lehman Brothers το 2008, η οποία σμπαρά­λιασε μέσα σε δευτερόλεπτα την παγκόσμια χρηματο­οικονομική ισορροπία, ο Λεονάρντο ντι Κάπριο είχε καταφέρει έπειτα από σκληρό αγώνα να αποκτήσει τα δικαιώματα του βιβλίου «The Wolf of The Wall Street».

Ο σταρ κατάλαβε άμεσα ότι τα απομνημονεύματα του κατάδικου πρώην χρηματιστή Τζόρνταν Μπέλφορντ μπορούν να αποτελέσουν συναρπαστικό κινηματογραφικό υλικό.


Ο άνθρωπος που κατάφερε προτού καν κλείσει τα 30 να γίνει ένα από τα χρυσά παιδιά της Γουόλ Στριτ φτιάχνοντας με επιδεξιότητα χρηματιστηριακές «φούσκες» περιέγραφε με γλαφυρότητα τι σήμαινε να βρίσκεσαι στα θεωρεία του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού στη δεκαετία του ’90: ναρκωτικά, σπορ αμάξια, κολασμένα πάρτι και ανταγωνιστικοί ρυθμοί εργασίας που κινούνταν στα όρια του burnout.

Φυσικά, ο Ντι Κάπριο δεν είχε δεύτερες σκέψεις για το ποιος έπρεπε να γίνει ο μαέστρος αυτού του ηδονιστικού παραληρήματος.

Μάρτιν ο εκλεκτός

Ο χολιγουντιανός σταρ, έχοντας συνεργαστεί αρκετές φορές με τον Μάρτιν Σκορσέζε, γνώριζε από πρώτο χέρι ότι δεν υπάρχει άλλος σκηνοθέτης που να μπορεί να αποδομήσει και ταυτόχρονα να σαρκάσει ξεκαρδιστικά το αμερικανικό όνειρο τόσο καλά όσο αυτός.

Από τους «Κακόφημους Δρόμους», τον «Ταξιτζή», το «Οργισμένο Είδωλο» και τα «Καλά Παιδιά» μέχρι τον «Πληροφοριοδότη», το έργο του Σκορσέζε στοιχειωνόταν πάντοτε από δύο ζητήματα­, τα οποία αρκετές φορές συνέκλιναν μεταξύ τους: από τη μια ο ηθικός αφοπλισμός του κυνηγιού­ του Αmerican dream και από την άλλη η αμαρτωλή φύση του ανθρώπου, που για να σωθεί θα πρέπει να πληρώσει – το δεύτερο προέρχεται κατευθείαν από την αυστηρή καθολική του παράδοση.

Ο «Λύκος της Wall Street» ήταν λοιπόν το ιδανικό, γεμάτο μαύρο χιούμορ σεναριακό υλικό για να μιλήσει ο σπουδαίος Νεοϋορκέζος για την παράνοια της σημερινής υλιστικής πραγματικότητας και τη ματαιόδοξη προσπάθεια του σύγχρονου ανθρώπου να γίνει θεός. Το 2008 σπατάλησε πέντε ολόκληρους μήνες για να διασκευάσει το βιβλίο του Τζόρνταν Μπέλφορντ, αλλά τελικά έφαγε πόρτα από το στούντιο της Warner Bros (είχε δείξει αρχικά ενδιαφέρον ).

Σκορσέζε και Ντι Κάπριο έβαλαν στον πάγο τον «Λύκο της Wall Street», γυρίζοντας τελικά το θρίλερ «Το Νησί Των Καταραμένων». Λίγους μήνες αργότερα η ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής Red Granite θα ανακοινώσει στο χολιγουντια­νό δίδυμο ότι αναλαμβάνει το project, χαρίζοντάς του μάλιστα το σπάνιο προνόμιο της απόλυτης δημιουργικής ελευθερίας.

Τρεις ώρες οργιαστικής δράσης

Έχοντας πια ολοκληρώσει τα γυρίσματα του «Λύκου της Wall Street» σε Νιου Τζέρσεϊ και Νέα Υόρκη, ο Μάρτιν Σκορσέζε θα διαπραγματευτεί σκληρά­ τη διάρκεια της ταινίας με την Paramount, η οποία έχει αναλάβει τη διανομή στις αμερικανικές αίθουσες. Οι δύο πλευρές θα συμφωνήσουν τελικά, ύστερα από μαραθώνιες διαπραγματεύσεις, στις τρεις ώρες.

Το να υπηρετήσεις όμως το προσωπικό σου όραμα στη σύγχρονη κινηματογραφική βιομηχανία του Χόλιγουντ είναι ένας πραγματικός Γολγοθάς, οπότε σειρά είχε πλέον το ζήτημα της καταλληλότητας του έργου. Οι παραγωγοί της ταινίας μίσθωσαν τον ειδικό σύμβουλο και τρανό insider του Χόλιγουντ Τομ Σέρακ για να διαπραγματευτεί με την MPAA (ανεξάρτητη αμερικανική αρχή καταλληλότητας ).

Ο μαθημένος σε παρόμοιες­ καταστάσεις Σκορσέζε κατάφερε με το καλλιτεχνικό του εκτόπισμα να εξασφαλίσει το ακριβοθώρητο R Rated (είσοδος ανηλίκων με συνοδεία κηδεμόνα ), σε μια ταινία όπου η κόκα σχηματίζει στα τραπέζια μικρογραφίες του Κιλιμάντζαρο και ο πρωταγωνιστής Λεονάρντο ντι Κάπριο συμμετέχει σε όργια που θα ζήλευε ακόμη και ο Καλιγούλας.

Αυτό όμως δεν περιμένουμε όλοι από τον Σκορσέζε;
Να απεικονίσει δηλαδή το real thing της καπιταλιστικής ευδαιμονίας με τη χαρισματική αφηγηματικότητά του. Εξάλλου, ο ρεαλισμός στο limit up περισσότερο προκαλεί παρά κολακεύει.

http://www.athinorama.gr/cinema/article.aspx?id=1002026

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: