• Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω

    Ξεχάστε με στη θάλασσα.....

    GAIVOTAS

    Να’ μουν πουλί θαλασσινό
    να ‘ρχόμουνα όπου είσαι…


    Choose your language
    to translate

    Πάνω από τις πατημασιές που αφήνουν οι οπλές των αλόγων

    καθώς οι άνθρωποι έφιπποι καλπάζουν

    ακολουθώντας τα τύμπανα της παραφροσύνης

    θα σκορπίζω τις στιγμές μας αγάπη μου σβήνοντας έτσι

    -αν και με πόνο- τα ίχνη από το μάταιο τούτο σπαραγμό.

    Για τους μακρινούς απόγονούς μας,

    όταν από ανάγκη κάποτε θα θελήσουν να μας πάρουν το κατόπι….

    μη και ματώσουν σε τούτους τους θρυμματισμένους καιρούς που αγαπηθήκαμε….

    Β.Π

  • free counters

    ΕΦΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ efigeo63@gmail.com

  • Blog Stats

    • 1.040.344 hits
  • Στον καθρέφτη του νερού Δυσπιστείς Την ίδια σου την όψη

  • ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ

  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…

  • Μπορεί αυτός ο κόσμος να είναι ένα λάθος αλλά οι κερασιές ανθίζουν

  • ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ – SOS 1056

  • Αγέραστες οι δίνες. Ο κύκλος αγέραστος σαν πνεύμα που περιφέρει τα ρόδια του από γενιά σε γενιά, αφήνοντας σαν χνάρι, το πουκάμισό του φιδιού, να περπατήσει ο απόγονος, να ξεγελάσει το Μινώταυρο και να αγκαλιάσει το φως και σένα!!!

  • WWF

  • Συγκεντρώνω τους πόθους μας, έτσι έξω από τους προμαχώνες έχω την πολιτεία μας στην καρδιά και έναν αόρατο στρατό με άρματα και άλογα βάζω στα δικά σου χέρια

  • Αρχείο

  • XAMOΓΕΛΑΣΤΕ

  • Πήγαινε στην παραλία σκύψε στη θάλασσα … ξεκίνα να μετράς τις σταγόνες του νερού.... Τόσο πολύ σ’αγαπώ!!!

  • Γ.ΡΟϊΛΟΣ 1867-1928

    Γ.ΡΟϊΛΟΣ 1867-1928 Οι ποιητές (π. 1919)

    Το DNA του Ποιητή

    Μίνα Παπανικολάου

    “Στα βιβλία της ζωής, που δεν γράφτηκαν ακόμα, στο αίμα των Ποιητών που θα ρέει πάντα ταγμένο στην Ουτοπία, στο θάνατο που νικήθηκε από το δάκρυ της αγάπης, στα παλάτια που χτίσαμε, αποκλείοντας τα σκοτάδια, στο Φως, Νυν και Αεί”
     
  • Κικλήσκω μέγαν, αγνόν, εράσμιον, ηδύν έρωτα, τοξαλκή, πτερόεντα, πυρίδρομον, εύδρομον ορμή, συμπαίζοντα θεοίς ηδέ θνητοίς ανθρώποις, ευπάλαμον, διφνή, πάντων κληίδας έχοντας

  • SYNC BLOGS

  • γλάροςΠου ακούμπησες τα λευκά σου φτερά και έγιναν γκρίζα; ρώτησε τον γλάρο μια πεταλούδα. - Πέρασα από την σκέψη ενός πικραμένου... ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΓΕΙΩΝ

  • Σώπασε…
    ένα σκυλί αλυχτάει μέσα στη νύχτα..
    Σώπασε…
    ένας κάδος απορριμμάτων
    λεηλατείται στα μουλωχτά έξω από την πόρτα μας.
    Σώπασε....
    Ένα κλάμα παιδιού σέρνεται στο δρόμο σα φίδι.
    Σώπασε…
    Δεν έχω πια λέξεις.
    Τις σκόρπισα όλες σε μικρές-μικρές φλογίτσες
    και περιμένω, βουβά να με αγκαλιάσεις απόψε…..
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΑΝΕR' S TATTOO

    ΝΕΡΑΪΔΑ ΜΟΥ

    Kοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω σε χίλιες παραμυθιένες λίμνες....

    μα πάντα μια η νεράϊδα....

    ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!!

  • ''Άς χαρίσουμε στην λογική αλήτικες φτερούγες''

    Π.Ελυάρ

    Kι΄αμα πηδάω κάθε νύχτα

    από την κορυφή της λύπης μου δεν είναι απο συνήθεια ειναι γιατί η αλήθεια, κύριοι, προϋποθέτει ύψος.

    Γ.Στίγκας

    ΤΟ ΦΕΥΓΙΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΡΓΟΥ

    Μου μοιάζουνε οι πελαργοί

    σαν την ψυχή του ποιητή

    που και να θέλει δεν μπορεί

    στον τόπο του να μένει...

  • το πρώτο μου βραβείο

    ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟΥ BLOG http://www.sync.gr/takis012/

Ανέστησαν τη μουσική των αρχαίων Ελλήνων

Την αρχαία ελληνική μουσική, που δεν έχει ακουστεί εδώ και χιλιάδες χρόνια, κατάφερε να αναστήσει ο Armand D’Angour, καθηγητής μουσικής και κλασικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.

Όπως υποστηρίζει, η μουσική που συνέθεσε, σε συνεργασία με επιστήμονες και άλλων βρετανικών πανεπιστημίων στο πλαίσιο ερευνητικού προγράμματος, είναι 100% ακριβής.

Μάλιστα στο πλαίσιο του προγράμματος ανασύνθεσης της αρχαίας ελληνικής μουσικής οι επιστήμονες έφτιαξαν πιστά αντίγραφα των αρχαίων μουσικών οργάνων.

«Μπορούμε αναμφίβολα να αναπαράγουμε τους ήχους αυτής της εντυπωσιακής μουσικής», δήλωσε ο Δρ. D’Angour.

«Έχουμε ξεκάθαρες οδηγίες, χιλιάδων ετών, για το πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε μουσικά όργανα τα οποία χρησιμοποιούνταν για να παίξουν τη μουσική με μαθηματική ακρίβεια», προσέθεσε.

Σύμφωνα με τον Δρ. D’Angour, η μουσική που δημιούργησε η επιστημονική του ομάδα είναι μαγευτική.

«Αν και ενδέχεται να ηχήσει κάπως περίεργα στα αυτιά μας, ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής εκείνη την εποχή», επισημαίνει ο καθηγητής.

Για να ανασυνθέσει την αρχαία ελληνική μουσική η ερευνητική ομάδα του Δρ. D’Angour συγκέντρωσε και χρησιμοποίησε όλα τα στοιχεία που έχουν διασωθεί μέχρι σήμερα σχετικά με τις μελωδίες, τους ρυθμούς και τα μουσικά όργανα της αρχαίας Ελλάδας.

Το εγχείρημα ακούγεται δύσκολο, ωστόσο δεν είναι ανέφικτο δεδομένου ότι ο ρυθμός, η σημαντικότερη παράμετρος της μουσικής, έχει διατηρηθεί στα μοτίβα των μακρών και βραχέων συλλαβών στις λέξεις των αρχαίων κειμένων.

Εκτός αυτού, τα όργανα που χρησιμοποιούνταν, όπως για παράδειγμα η λύρα και ο αυλός, είναι γνωστά από τοιχογραφίες και αρχαιολογικά ευρήματα.

Στο μεταξύ, αρχαία κείμενα που βρέθηκαν στην Ελλάδα και την Αίγυπτο και χρονολογούνται από το 450 π.Χ. αποκαλύπτουν με ακρίβεια πώς αυξανόταν το ύψος του ήχου μέσω της μουσικής σύνθεσης.

Ειδικότερα, τα αρχαία κείμενα έχουν γραφεί με μια φωνητική σημειογραφία, η οποία συνίσταται στη χρήση αλφαβητικών γραμμάτων και σημάνσεων πάνω από τα φωνήεντα των λέξεων, αποκαλύπτοντας τις μαθηματικές αναλογίες των μουσικών διαστημάτων.

Το διετές ερευνητικό πρόγραμμα για την ανασύνθεση της αρχαίας ελληνικής μουσικής μόλις ξεκίνησε.

Μέχρι την ολοκλήρωση της έρευνας ο Δρ. D’Angour ελπίζει ότι θα καταφέρει να ανακαλύψει τα μυστικά της αρχαίας ελληνικής μουσικής και τη σημασία της για τους αρχαίους Έλληνες.

econews

Σχολιάστε